Про жадібність та злочинність влади в Україні в питанні пенсійного забезпечення

За часів Незалежності було зруйновано 60% економічного потенціалу держави.

А відтак відповідно погіршувалися соціальні стандарти спрямованості держави. Так за Законом України "Про пенсійне забезпечення" , що діяв до 31 грудня 2003 року, пересічний пенсіонер набував право на пенсійну виплату за 35 років страхового стажу в розмірі 65% від заробітку.

На сьогодні пересічний пенсіонер отримує пенсію в розмірі 20% від такого.

Згідно ст. 92 Конституції України, система опадаткування, податки і збори визначаються виключно Законами України, а відповідно до ст. 58 Конституції України, Закони та інші нормативно правові акти не мають зворотньої дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Жадібна влада постановою Кабміну з 1998 року незаконно встановила обмеження відрахувань до Пенсійного Фонду розміром 5.6 середніх заробітних плат по Україні та з 1 січня 2004 року, зазначене обмеження сплати і обчислення пенсії запровадила у зворотньому часі.

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду у справі №465/11/16-а від 24 листопада 2020 року знехтував вищезазначеними нормами Закону.

І таке нехтування обгрунтував тим, що інші колегії Верховного суду прийняли аналогічні рішення.

Окрім того зазначеною постановою Верховний суд знайшов незастосування правил арифметики з покликанням на рішення Європейського Суду з прав людини.

Суд відмовив позивачу у позові щодо незаконного застосування такого обмеження із сплачених ним внесків до ПФУ при обчисленні розміру пенсії покликаючись на тотожні рішення інших колегій ВС та що КСУ нібито дозволив таке свавіля владі.

В зазначеному рішенні ВС стверджується, що ЄС з прав людини дозволив не застосовувати правила арифметики при обчисленні КЗП, адже 23 дні страхового стажу зараховано до обчислення пенсії аж ніяк не складуть два повних місяці у знаменнику обчислення КЗП, що призвело до заниження розміру такого і відповідно розміру пенсії.

Зазначена маячня носить ознаки злочину, передбаченяго у сукукпності ст.ст. 109 та ч.1 ст. 364 КК України, що потребує внесення відомостей до ЄРДР та розпочати досудове слідство.

Дефіцит пенсійного фонду в сенсі здорового глузду обумовлює необхідність скасування будь-якого обмеження доходу застрахованої особи у сплаті внесків до ПФУ в солідарній системі, обмежує право особи подбати про свою старість.

Обмеження зарахування до обчислення КЗП сплачених застрахованою особою внесків до ПФУ понад 5.6 середніх заробітних плат за один місяць страхового стажу.

В 2017 р. знизивши значення старахового стажу до виходу на пенсію з 1.35 до одиниці,застрахована особа за 35 років стажу із середнім заробітком по Україні отримує ту ж пенсію що і пенсіонер з мінімального розміру. Зруйнували принцип зацікавленості приватних підприємців у сплаті внесків із реального отримання доходів.

 А відтак значення страхового стажу до виходу на пенсію необхідно встановити в розмір щонайменше як 1.2

 
Юрій Козій