Миколаївська облрада заплатить понад мільйон гривень за "джинсу" у ЗМІ
З бюджету Миколаївської області заплатять 1,1 млн грн за виготовлення відеосюжетів, телевізійних програм, а також матеріалів на місцевих сайтах і газетах про діяльність керівництва та депутатів облради.
Про це повідомляє Центр журналістських розслідувань.
Всього Миколаївська обласна рада оголосила три закупівлі. Договір про виготовлення і трансляції 12 телевізійних інтерв'ю тривалістю до 27 хвилин уклали з ТзОВ "Телекомпанія Ніс-ТБ". Вартість робіт склала майже 175 тис грн. А інтерв'ю проводитимуть з чиновниками чи депутатами, яких обласна рада обиратиме самостійно. Один випуск програми обійдеться в 14,5 тис грн.
З комунальним підприємством "Телекомпанія Март" облрада уклала договір вартістю 175,2 тис грн на виготовлення і випуск в ефір відеосюжетів про діяльність керівництва та депутатів облради. Хронометраж кожного сюжету - не менше 2 хвилин, а в цілому за договором - 146 хвилин. Вартість однієї хвилини відеоматеріалу - 1200 грн.
Найбільшу суму в 757,8 тис грн отримає ФОП Іван Петренко за розміщення інформаційних повідомлень у місцевих інтернет-виданнях і газетах. За 574 тис грн на сайті "Прєступності.нєт" розмістять 45 публікацій, на "НікВєсті" - 40, на "Новини-N" - 32, на "Інше.ТВ" - 24, на "Шипшині" - 10. Відповідно до проекту договору , вартість розміщення одного підготовленого чиновниками повідомлення становить від 2 до 4,5 тис гривень в залежності від видання.
Ще 180 тис грн витратять на розміщення інформаційних матеріалів на сторінках газет. Найбільше витратять на публікації у "Південній правді" - 50,7 тис грн, "Рідне Прибужжя" - 37,5 тис грн, "Вечірній Миколаїв" - 35 тис грн, "Миколаївські новини" - 27,5 тис грн.
nikcenter.org/newsItem/63298